17.6.10

Бебефон с нощна лампа от Fisher Price

Публикувано от Unknown в 19:33
Бебефон с нощна лампа от Fisher Price
Първо бях решила, че бебефон въобще не ни трябва. После обаче като гледах дъщеря ми сама и не можех наникъде да мръдна. Взех един бебефон, но се оказа, че се преплита с този на бебето от горния етаж и на няколко пъти търчах от магазина пред входа до горе напразно. Фишер Праиз го донесе мъжът ми в последствие. По-добре е. Смущенията изчезнаха. В общи линии съм доволна. Свикнах да не съм нащрек непрекъснато и сега не знам дали бих се справила без него. Освен това сам си предупреждава като ще свършват батериите, та не оставам неподготвена. Определено е помощ. А и е лесен за употреба, пък и дъщеря ми се радва на лампичката в тази част, която стои при нея.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Грижи за моето бебе Copyright © 2009 Благодарение на Мебели и аксесоари за дома за реклама Get-ads.com / Реколама